پست وبلاگ

ساعت كاري دلخواه با کار در پیک موتوری

پيك موتوري ها هم از لحاظ هزينه و هم به دليل سرعتي كه در انجام امور دارند در همه شهرها مورد استفاده هستند. خصوصا در شهر هاي بزرگ و كلانشهرها به دليل ترافيك زيادي كه وجود دارد هم صاحبان مشاغل و هم افراد مايل اند تا خدمات خود را به آنها بسپارند. در حال حاضر نيز با نرم افزارهاي الو پيك و اسنپ راحت تر از گذشته ميتوان به موتوريها دسترسي پيدا كرد. اسنپ‌باكس خدمات متنوعي را براي شما فراهم كرده است تا با آسودگي خاطر بتوانيد نيازمندي‌هاي حمل و نقل خود را برآورده سازيد.

پيك موتوري اسنپ با تحويل سريع
اين شغل بسيار ساده است. داشتن يك موتور و توانايي رانندگي اولين ملزومات ورود به اين كار به حساب مي آيد حتي بسياري از شركتها خود موتور سيكلتهايي نيز براي افراد در نظر گرفتهاند و تنها به دنبال استخدام راننده هستند. در حال حاضر بسياري از افراد به دلايل زيادي چون فراهم نبودن كار و يا حتي علاقه وافري كه موتور سواري دارند اين شغل را انتخاب كرده اند.

درآمد روزانه بالا براي پيك موتوري اسنپ باكس

ميانگين درآمد موتورسواران اسنپ باكس بسته به عوامل مختلفي مانند ساعات كاري، منطقه تردد و آشنايي با مسيرها و غيره متغير است. اما اگر به صورت تمام وقت ( ۸ الي ۹ ساعت) در اسنپ باكس فعاليت كنيد، درآمد روزانه شما حدود۲۰۰ تا ۳۰۰هزار تومان خواهد بود.

در حقيقت سيستم قيمت‌گذاري اسنپ پويا است و عواملي مانند قيمت پايه، مسافت سفر، مدت زمان سفر و نسبت عرضه و تقاضا مي‌تواند در آن موثر باشد و همين باعث مي‌شود كه هزينه سفرهاي مختلف متنوع باشد. در واقع اسنپ تلاش دارد تا با اين سيستم قيمت‌گذاري رضايت هر دو سمت ماجرا يعني مسافر و موتورسوار را با هم كسب كند. بنابراين شما مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه با انجام سرويس‌هاي مختلف مي‌توانيد به درآمد روزانه دلخواه خود در اسنپ باكس دست يابيد.

 

اما چگونه ميتوان دردسرهاي اين كار را به حداقل رساند؟ چه مشكلاتي پيش روي پيك موتوريها وجود دارد؟ چه خطراتي آنها را تهديد ميكند؟ درآمد پيك موتوري در شركت هايي مانند الو پيك و اسنپ بيشتر است يا كار براي فروشگاه ها و رستوران ها؟ كرايه و دستمزد پيك ها به چه صورت محاسبه ميشود؟ و سوال آخر اين كه در كدام شهرها ميتوان درآمد بهتري از راه پيك موتوري به دست آورد؟
اسنپ باكس در تهران و شهرهاي بزرگ ايران مشغول به فعاليت است؛ اما نمي‌توانيد بسته‌اي را از يك شهر به شهر ديگري ارسال كنيد و سرويس اين شركت تنها به صورت درون‌شهري كار مي‌كند. ناوگان اسنپ باكس از موتور سيكلت و وانت‌بار تشكيل شده است. جابجايي مورد اعتماد پيك موتوري عالي و سريع كالا و مسافر با راكبين آموزش ديده در سفرهاي درون شهري و برون شهري.

اسنپ باكس همان سرويسي است كه پس از سفارش غذا از اسنپ فود، مسئول رساندن غذا به دست شما است. در واقع بخش عمده‌اي از سفارش‌هاي ارسال بسته در اسنپ باكس، توسط اسنپ فود تامين مي‌شوند و ارسال بسته در آن‌ها از نوع تحويل لحظه‌اي است. پس براي هر سفارش ارسال، يك پيك فرستاده مي‌شود. مشتريان اسنپ باكس به دو گروه تقسيم مي‌شوند.

سياست كاري اسنپ باكس به اين شكل است كه هم مشتريان انفرادي مي‌توانند با دانلود اپليكيشن پيك موتوري درخواست پيك بدهند و هم مشتريان سازماني توانايي انجام چنين كاري را دارند.

ساعت كاري دلخواه

با كار كردن در اسنپ باكس ساعات كاري در اختيار شماست؛ در نتيجه هر وقت كه خواستيد مي‌توانيد كار كنيد و يا مرخصي بگيريد بدون اينكه لازم باشد به كارفرماي خود توضيحي دهيد. اين شرايط براي كساني كه به دنيال يك كار پاره وقت هستند هم مي‌تواند بسيار مناسب باشد.

حمايت از بايكرها در كرونا

همچنين اسنپ در دوران كرونا با پرداخت وام‌ ۵ميليون توماني بدون‌بهره به تمامي موتورسواراني كه به ويروس كرونا مبتلا شده‌‌اند، تلاش كرد تا در اين دوران سخت در كنار كاربران خود باشد. همچنين در جهت درآمدزايي و حمايت بيشتر از موتورسواران اسنپ باكس  وام ۲ميليون توماني بر حسب عملكرد افراد در ۳ ماهه اخير به ۱۵۰۰ موتورسوار فعال پرداخت شد.

شغل پيك موتوري در تهران يكي از رايج‌ترين شغل‌هاست كه افراد بسياري در آن مشغول به كار هستند. اگر موتورسوار هستيد و به دنبال كاري با درآمد خوب و ساعات كاري دلخواه هستيد اسنپ باكس بهترين گزينه است. شما مي‌توانيد به آساني در پيك موتوري اسنپ مشغول به كار شويد و با ارسال بسته درآمد كسب كنيد. با ما همراه باشيد تا درباره درآمد روزانه پيك موتوري در اسنپ باكس بيشتر بخوانيد.

مقالات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *